Een hels druk leven

9 reacties op “Een hels druk leven”

  1. gelukkig heeft haar man ook z’n eigen bezigheid he🙂

  2. Mijn man heeft ook engelen geduld. Fijn joh!

    Graag gelezen weer. Fijne zonnige dagen!

  3. Uit het leven gegrepen. Mijn zelfbeeld dacht dat ik geduldig was :-{
    Wat zo’n gedichtje al niet kan doen…

  4. Hè,hè ,kijk dat bedoel ik nou, de een vult de ander mooi aan.
    Mooi Lenjef
    groetjes en fijne avond,
    Ria

  5. Soms borrelt de energie gewoon op, Lenjef, en dan kan een bezige bij echt niet stilzitten. Ze passen goed bij elkaar, zo te zien. Mooi hoor🙂

  6. Kom ik hier erachter
    dat ik engelen geduld heb,
    nu ik erover nadenk,
    ben ik blijkbaar die man.

  7. bedankt Lenjef🙂🙂🙂

  8. ah jah ken die personen…
    je staat dan in de schaduw…

    mooi to the point lejef!!

    graag gelezen

    groet enrico


Geef een reactie

