Veel liever

4 reacties op “Veel liever”

  1. Wat een mooie zin: ’t vel veel te kort en te strak.
    Je kunt het van meerdere kanten bekijken en daardoor zet het aan erover na te denken.
    Graag gelezen!

  2. Ik dacht dat ik hier al had gereageerd, maar ik vond het kennelijk zo aangrijpend dat ik het even oversloeg. Het raakt me diep.

  3. Ik ben het helemaal met Enrico eens.
    graag gelezen Lenjef
    groetjes,
    Ria

  4. zou het lenjef? dom en gewetenloos gebruikt worden als pion in een strijd die niet de zijne is? hmmm

    goeie nadenker, dank je wel!

    graag gelezen natuurlijk weer!!

    gr enrico


Geef een reactie

