Gevangen in zichzelf

11 reacties op “Gevangen in zichzelf”

  1. Rake woorden die ontroeren.

  2. Daar kan ik inkomen, dat moet heel ongemakkelijk aanvoelen

  3. Mooi gedicht. Hoewel ik denk dat ook voor die mensen het leven gewoon waarde heeft. We zijn niet alleen man of vrouw maar ook gewoon… mens.

  4. Met een paar woorden niet alleen de kern van het verhaal maar ook van het leven schetsen. Jij kan dat als geen ander.
    Nog bedankt voor je gedicht op mijn blog. Het geeft een rijk gevoel.

  5. Het zal je kind maar zijn, wat een vreselijke pijn
    Groetjes ,Ria

  6. Dit roept bij mij zoveel vragen op.

  7. prfft een heftige en een rake

  8. hoe je me hiermee raakt lenjef…
    hoe vaak vlieg ik niet over deze aardkloot…

    pff mooi hoor!!

    graag gelezen dus

    gr enrico, geniet je vrijdag


Geef een reactie

