Nieuw leven

15 reacties op “Nieuw leven”

  1. Wow! Zo is het helemaal…..maar allemaal elke pijn en slapeloze nacht waard nietwaar?

  2. Ik schreef ooit eens een blog over een ‘mug’ nou geef mij maar een huilend lief klein poppedijntje die mijn nachten verstoord.😉

    M U G
    JIJ STIEKEM COMMUNICEREND VAATJE,

    VAN MIJ KRIJG JE GEEN DRUPPEL
    MUG GEEF TERUG,
    IK S…LAAT-JE

  3. Maar dat vind je niet erg, want zo’n klein mensje, daar doe je alles voor. Zelfs midden in de nacht je vrouw uit bed sturen om hem te verschonen.

  4. Mooi omschreven en die nachtrust neem je graag op de koop toe😉

  5. Erger dan een mug…haha! Heerlijk gedicht. Ik heb het met een vette grijns gelezen.
    Dank daarvoor!

  6. En maar zingen; slaap kindje slaap
    mooi weer Lenjef
    fijne middag
    groetjes .Ria

  7. leuk geschreven!

  8. Het plotselinge contrast in je gedichten spreken me erg aan.
    Het lijkt wel schilderen😉

  9. Prachtig
    Het eind is weer verrassend.

  10. gna gna lekker cynisch, hou ik wel van lenjef!

    dank voor de lach!

    graag gelezen dus, dat snap je wel:-)

    geniet verder van de mooie middag

    enrico

  11. gna gna lekker cynisch lenjef, dat mag ik wel!

    dank voor de lach!

    graag gelezen dus dat snap je

    gr en geniet verder de mooie middag

    enrico

  12. gna gna lekker cynisch lenjef, ik mag dat wel!:-)

    dank! voor de lach

    graag gelezen dus dat snap je

    geniet verder de mooie middag

    gr enrico

  13. Een wondertje.

  14. Dat is waar maar het prikt zo niet als de muggen en je krijgt er zo geen lelijke wonden van. Je zit er natuurlijk de rest van je leven aan vast🙂

  15. hahaha, heel knap en juist verwoord!!!


Geef een reactie

