Passe-partout

10 reacties op “Passe-partout”

  1. Lees net reaktie van Joten hahaaaa heerlijk! Je hebt nog een klusje op te knappen Lenjef.
    Big smile hier, al is je poem wel wat droef. Goed verwoord.

  2. Joh, achter die deuren wil je vermoedelijk niet kijken.

  3. Ik hoop hem niet te kennen. Zowel dan heeft hij vast mijn sleutel niet hahahaha

  4. oeff lenjef… een eng figuur dit!
    maar ooit komt het uit… en dan…

    goeie nadenker, dank je wel!!

    graag gelezen dus en tot me genomen

    gr enrico en een fijn weekend alvast

  5. Iemand die zijn eigen gang gaat en zich van regels niets aantrekt. Ik ben trots op je!
    Daarom schrijf je ook zo goed… Wederom een meesterwerkje!

  6. Wolven in schaapskleren maken misbruik van het vertrouwen van degenen die juist hun liefste bezit willen beschermen.
    Fijne avond Lenjef
    Groetjes, Ria

  7. ha bedankt!
    is iets wat ik me al langer afvroeg,
    en je hebt gelijk dat je je gedacht doet natuurlijk!
    fijne avond nog!

  8. @ Madddox

    Deze site maakt veel duidelijk.

    http://schrijven.wikidot.com/gedichten-schrijven-tips

    Weet je, ik doe mijn ding en trek me eigenlijk van al die regels niks aan.☺

    Vriendelijke groeten,
    Lenjef

  9. btw Lenjef, kan jij (of ken je een site?) eens het verschil uitleggen tussen gedichten, poëzie, proza, haiku’s, gedichten die niet rijmen, die wel moeten rijmen, enz enz? ik begrijp daar echt de ballen van.


Geef een reactie

