Na een avondje stappen

11 reacties op “Na een avondje stappen”

  1. Jichhhhh bahbah trek er een vies gezicht bij.
    Niet herkenbaar voor mij!

  2. Ik lees altijd graag je gedichten maar deze getver, heb zo’n hekel aan kots…..dus zorgen dat het zover niet komt .bah😉

  3. Getverdemme, Lenjef… ik zat net aan een broodje. Gelukkig drink ik niet.

  4. Kleinigheidje blijf je houden.

  5. Ik mag er niet aan denken! Al voldoende dat kinderen en dieren overgeven dat ik nog de kots van een man zou moeten opkuisen! Ik draai er hem met zijn zatte botten nog eens in en steek hem buiten tot hij nuchter is!

  6. gadver🙂
    nooit meegemaakt gelukkig!

    graag gelezen deze vieze lenjef!

    gr en geniet de avond

    enrico

  7. s’avonds vóór het slapen gaan drink ik één portje, laten we zeggen als slaapmutsje,maar vooral omdat ik het lekker vind.
    Groetjes
    Ria

  8. nog nooit echt voorgehad,
    maar lijkt me niet echt leuk🙂

    • @ Madddox

      Ik ook niet hoor want ik drink nooit alcohol.

      Lenjef

      • ha, ik tot voor een paar jaar hoogstens één keer per jaar,
        nu zouden het er al drie keer durven worden🙂
        ik drink niet echt alcohol,
        maar is wel leuk om eens de hersenen te spoelen🙂


Geef een reactie

