Een gebroken hart

11 reacties op “Een gebroken hart”

  1. help me…………………………………………………………….. #brokenheart…………………………………..

  2. Heel treffend geschreven. En die foto met die suggesieve tulp…. brrrr.

  3. Alleen de foto is al medaille waard. Zonder tekst zie je al meteen dat het een gebroken hart is. Pas als je beter kijkt, zie de de sjaal en de tulp. En dan die ware woorden er weer eens bij…je overtreft jezelf elke keer weer.

  4. Menigmaal meegemaakt. Je komt jezelf zo hard tegen. Het leven gaat dan gewoon door, je staat op met dik betraande ogen, gaat zo zonnig mogelijk voort, naar je werk of anderszins. -Doodvermoeiend!!!- De overbekende maskerade naar de buitenwereld. Dat heet ‘overleven’. De Liefde kan soms zo vreselijk pijnlijk zijn.

    [You got to keep your sense of humor. Sometimes it helps to dreams ;)]

    Lenjef je blogjes laten mij vaak lange tijd in mijmeringen voort gaan. Frappant knap werk.
    Jouw schriftsels zijn voor mij, als:
    Heen en weer schommelende getijden
    Soms als brekende golven die op de rotsen slaan
    Soms de zon die zachtjes mijn gezicht streelt.

  5. En als ik dat hier ook mag neer zetten:

    je zeswoordenverhaal las ik bij joke,
    ik zie nu dat hij eigenlijk ook bij deze foto hoort:)

  6. en zo moeilijk een pleister of een zalfje te vinden
    voor die hartepijn
    mooi!

  7. Helemaal mee eens Lenjef
    groetjes ,Ria

  8. als altijd lenjef, zooo doorleefd je miniaturen! chapeau!!

    ja weer zeer graag gelezen!

    gr en geniet de avond

    enrico

  9. wat kan ik me terugvinden in je gedichten!
    Prachtig het lijkt me alsof je hetzelf ook allemaal hebt meegemaakt.
    Of anderen zien meemaken hebt.


Geef een reactie

