Van tafel geveegd

9 reacties op “Van tafel geveegd”

  1. Laatst werden er een paar plannetjes van mij van tafel geveegd. Ik voelde mij kwaad. Maar later dacht ik: waar gaat het nu nog om. Soms heb je tijd nodig de dingen even in perspectief te zien.

  2. ja sommige dingen veeg je beter in één keer de tafel af! Knap hoe je hierover een gedicht maakt en nog een goed bijgepaste foto!

  3. Geef mij zo’n doekje.
    Ik heb trouwens gereageerd in mijn blog, ook op jou, en heb je d ehele post van mij gelezen? Ook wat onder mijn foto staat?

    Grt D.

  4. Een uit het leven gegrepen verhaal in enkele woorden zet je hier neer Lenjef.
    Prachtig Lenjef
    Groetjes ,Ria

  5. Met een paar woorden weet je een heel verhaal te schetsen, waarom je zowel kunt lachen als huilen. Vandaag ben ik in een goede bui, dus houd ik het op kruimels. Graag gelezen, Lenjef.
    Fijne zondag. Lenjef.

  6. Een kruimel die van de tafel wordt geveegd – wat een mooi beeld voor vergankelijkheid.

  7. hoe vluchtig bestaan is … en hoe kwetsbaar…
    mooi lenjef!!
    graag gelezen

    gr en geniet de zaterdag!

    enrico

  8. Weer zo waar!!!!
    Lijkt bij het leven te horen.
    Zoiets als ‘ Geschiedenis is de leugen die het heden zin wil geven’


Geef een reactie

