Alles heeft een prijs

11 reacties op “Alles heeft een prijs”

  1. Hee je kent mijn vrouw ;-0

  2. Voor wat hoort wat, gelukkig zijn er ook andere vrouwen. Hoewel ik een dagje statten ook niet verkeerd vind.

  3. Tja, daar is het een vrouw voor. Maar gelukkig zijn ze niet allemaal zo, weet ik uit gelukkige ervaring.

  4. Wie zal dat betalen ,zoete lieve Gerritje
    wie zal dat betalen ,zoete lieve meid.
    Blij dat ik weer bij je kan lezen Lenjef
    Groetjes, Ria

  5. Wel een hoge prijs😉
    Ik zal eens aan mijn lief vragen of hij nog tips voor de man heeft…

  6. De koopziekte! Moet duur zijn en bijna onhoudbaar. Mooie aquarel of tekening.

  7. oei oei allemaal onrust en negativiteit brrrr

  8. ah ha ja de madammekes…:-)

    leuk

    graag gelezen weer vandaag!

    gr enrico, geniet nog van de middag!

  9. Er bestaan ook mannen met een gat in hun hand😉

  10. Die dames bestaan. Niet mijn favoriete type. ;o)


Geef een reactie

