Kun je de duisternis zien zonder licht?

8 reacties op “Kun je de duisternis zien zonder licht?”

  1. Mooi verwoord en ondanks duisternis is er altijd een zonnestraal en dan kan je gewoon weer verder……..

  2. Mooi! Mooi log, mooie tekeningen. Ik kom hier voor het eerst. Ik was je naam wel eens tegengekomen op het grote www (Plato, Jokezelf,…) Schilder je ook zelf? Ik vind de aquarellen PRACHTIG. Je korte gedichten zijn raak.
    Deze doet me meteen denken aan een opmerking van mijn zoon toen hij een jaar of acht was “Mam er kan toch alleen maar geluk zijn als er ook verdriet is? Als je altijd gelukkig bent, weet je toch niet wat gelukkig zijn is? ” Inspirerend log! Dank je wel.

  3. Licht en duister . les omarmen dus. Dan is dat straaltje er al. Toch ? de vragen eindigen nooit.

  4. Kon ik mijn eigen straaltje maar eens zien, ik ben dat ding vaak genoeg kwijt..Toch wil ik blijven geloven in de mogelijkheid dat er na elke donkere tunnel licht komt. Ook na de laatste….
    Mooi diepzinnig gedicht weer, Lenjef.

  5. ach en hoe klampen we ons daaraan vast lenjef…
    tergend pijnlijk soms…, toch?

    fraai kleinood weer!
    graag gelezen dus!

    gr en geniet van de dinsdag!!

    enrico

  6. Wat zouden we zonder licht moeten inderdaad. Dat straaltje hebben we toch IN ons?

  7. Dat straaltje wil ik wel eens zien


Geef een reactie

