In een ouderlingenhome

10 reacties op “In een ouderlingenhome”

  1. Ja kom tegenwoordig veel in een zorginstelling en voel altijd is dat ook ons voorland, soms is het te triest voor woorden en mensen zijn zo blij ook al kom je maar even een half uurtje of zo.

  2. Er is zoveel lijden.
    Andermans lijden kun je hopelijk verlichten en dat is nodig,
    maar je kunt het nooit oplossen.
    Dat kan alleen de lijder.

  3. Maar gelukkig hebben ze tegenwoordig internet in het bejaardenhuis.

  4. Ik schrok ervan brrrrr

  5. Wat erg…
    Als ik dan aan mijn vader of moeder denk wie het zo zou kunnen vergaan, huilt mijn hart. Maar met hen gebeurt dat niet, hoor! Het zou verboden moeten worden dat mensen zo eenzaam achterblijven

  6. zo eenzaam wachtend op de dood…

    pff fraai indringend

    graag gelezen lenjef!!

    gr en een fijne avond

    enrico

  7. Zo wordt vaak met ouderen omgegaan. Wat een wereld.

  8. heel droevig maar voor vele ouderen realiteit

  9. De afwachtende eenzaamheid zo intens weergegeven in woord, verpakt in een schitterende foto.

  10. zo intens droevig las ik het nog nooit…


Geef een reactie

