Een leugenaar (met dank aan Enrico voor de inspiratie)

6 reacties op “Een leugenaar (met dank aan Enrico voor de inspiratie)”

  1. ja zo kan je opeens jezelf tegenkomen……. zal wel wennen geweest voor hem zijn om de waarheid te vertellen…en dan nog niet geloofd worden ook

  2. En dan maar flink mopperen. Zo van: ik sprak toch echt de waarheid, moet je nu eens zien hoe men mij behandelt.

  3. Gelezen met een glimlach

  4. eerlijk duurt het langst, zegt het spreekwoord en ik weet het, met eerlijk zijn word je niet rijk🙂

  5. Tja, zo gaat dat. Daarom ben ik altijd eerlijk. Zo hoef ik nooit te twijfelen.

  6. amai lenjef! ben vereerd dat ik je inspireren kon, pff, blush!

    ja hoe dan ook werkt het tegen je, wrang nietwaar?…

    mooie verwoording hoor!

    graag gelezen dus

    thnks again!

    gr en een fijne dinsdag gewenst

    enrico


Geef een reactie

