Forever in Love

9 reacties op “Forever in Love”

  1. ik vind het een prachtig schilderij

  2. Gevoelens ze zijn er altijd ,
    zucht JA
    in wisselende
    vlucht.

    Nou ja, ik probeerde ook een onbenullige duit in het zakje te doen,maar jou gaat dat veel beter af.

  3. De zomer in het hart
    ook al vriest het keihard.
    Mooi verwoord voor mij kun je daar gewoon voor kiezen.

  4. Ik heb je bij mijn blogs om te volgen gezet. Je maakt zulke mooie dingen en bedankt ook voor jouw bezoekjes.

  5. Datzelfde gevoel krijg ik elke keer als ik aan mijn man denk. Hij is mijn zielsverwant.
    Je woorden ontroerden me. Dankjewel!

  6. Prachtig beschreven Lenjef! Iedereen hoopt toch op eeuwige liefde, of zou er een geheim zijn om het zelf in stand te kunnen houden? Deze komt op en top binnen….maar ja…ik ben dan ook tot over mijn oren verliefd, dus heb makkelijk praten…

  7. Echte liefde is onbegrensd en kent regen noch kou. Je schrijft het mooi.

  8. Hij is weer prachtig.

  9. ah eeuwigdurende liefde, door de jaren en seizoenen heen

    mooi verwoord lenjef!!

    graag gelezen dus, dat begrijp je!

    gr en een hele fijne middag nog gewenst

    enrico


Geef een reactie

