Geen tijd voor mooie momenten

13 reacties op “Geen tijd voor mooie momenten”

  1. Ik heb dit op mijn eigen blog gezet,
    als ik het niet zou mogen gebruiken dan lees ik dat wel van je vermoed ik dan.
    In ieder geval vond ik het mooi, eerder stond er iets anders op maar dat heb ik dadelijk weg gedaan toen ik dit vond. Omdat we in de komende week zinnens zijn om eens naar zee te trekken . . . wel dat paste er echt bij !

  2. Yes! En toch nog altijd teveel ook al wil je het niet 🙂

  3. Daar ben ik het volledig mee eens.
    Velen lopen zichzelf voorbij en hebben geen tijd om dat moois te zien. Als je veel ellende kent in het leven, dan zoek je al heel jong naar zo’n plekje, een rustpunt, de puurheid van iets.

  4. Ook deze is helemaal waar! Hier ligt een geheim om alles toch zelf in de hand te houden…..

  5. Het is maar al te waar wat je schrijft.

  6. @ ♫ Mel☺dy ♫

    Amai, Melody, je doet me blozen
    mijn wangen lijken op rode rozen.
    Zoveel eer had ik nooit verwacht.
    Ik ga héél goed slapen deze nacht!

    Dank je wel!!!!

    Lenjef

  7. Je hebt het ruimschoots verdiend…..

    Mijn DiDi-thema (dichters op dinsdag) is aan jou gewijd….

    http://melodymusic.weblog.nl/didi/%e2%99%ab-didi-promoten-%e2%99%ab/

  8. Ware woorden! Ik heb dingen die met geld niet te koop zijn: een lieve man, een gezond en levenslustig kind en heb allebei mijn ouders nog. De aquarel is prachtig. Ik zou er zo middenin willen stappen.

  9. jah lenjef en dan ontgaat je een hoop moois…
    gelukkig zijn wij anders…:-) (toch?)

    graag gelezen!!

    gr en een fijne middag gewenst

    enrico

  10. Ik vind dit een mooi uniek stukje schrijven
    en de achtergrond schilderij past er heel goed bij.
    Toppertje

  11. Een moment voor jezelf, genietend van al het moois van de schepping……
    Prachtig getypeerd.


Geef een reactie

