Haast dagelijks verse vis

8 reacties op “Haast dagelijks verse vis”

  1. Mijn complimenten aan je vrouw ze zijn heeeeel mooi.
    Trouwens de foto’s ook hoor😉

  2. @ Elly

    Al de schilderijen die ik gebruik als achtergrond voor mijn spinsels zijn geschilderd door mijn vrouwtje.
    De foto’s maak ik, meestal op klungelige wijze, zelf. ☺

    Bedankt voor de lieve reactie, Elly!

    Lenjef

  3. Maak je die schilderijen ook zelf?

  4. Geweldig, Plato Ha Ha Ha!! Dit maakt het vers af! ☺
    Lenjef

  5. Op den duur zal hij misschien wel bot vangen.

  6. Het woordje “haast” maakt het geheel net wat losser.
    Mooie woorden en een prachtige aquarel!

  7. enge gereguleerdheid, zo komt het op mij over lenjef…

    intrigerend geheel, dank je!

    gr en een hele fijne zondag gewenst

    ps graag gelezen natuurlijk!

    enrico

  8. En wat hij vangt of niet vangt ook?


Geef een reactie

