Luxueuze eenzaamheid

6 reacties op “Luxueuze eenzaamheid”

  1. Waarom moet ik meteen aan Patricia Paay denken? Tja….

  2. Prachtig weer. Hoe vind je toch steeds de juiste woorden?
    Ik vind het een kunst!
    Zojuist heb ik je toegevoegd aan mijn blogroll.
    Groetjes

  3. ah ja zonder diepgang om te varen blijft de schuit aan wal he…

    intrigerend geheel heb je hier gemaakt lenjef! zeer graag gelezen

    gr en een fijne middag gewenst

    enrico

  4. Zoveel inhoud met zo weinig tekst.
    Daar bewonder ik je in Lenjef.
    Het is precies zoals je het zegt.
    Mijn ‘ware kracht’ vond ik
    toen ik alles overboord moest zetten,
    mijn zekerheden moest laten varen.
    Op een vlotje over woeste zeëen
    soms alleen, soms met zn tweeën.
    Er zijn gelukkig nog rijken van geest!

    Bedankt voor je wijsheid. Graag gelezen.

  5. relaties die alleen gebaseerd zijn op prettig
    hebben geen ankers als ziekte en verlies ze komen teisteren!
    ze raken dan zo op drift.
    goed om eens te lezen!

  6. Weer een heel mooie, Lenjef.


Geef een reactie

