Hoe stelt jouw man het?

9 reacties op “Hoe stelt jouw man het?”

  1. Daar zouden we inderdaad eens wat meer stil bij mogen staan. Het is waar.

  2. ach dat valt toch wel mee?

  3. *** ZIE wat ONZICHTBAAR is !!! ***

  4. Dat is zo. Men denkt dat de verzorgende geen last draagt terwijl die nooit weg kan, vast zit. Vroeger dacht ik daar ook niet aan, maar door veel tegenslagen leer je veel en besef je veel en nu vraag ik dat altijd.

  5. Een ieder krijgt zijn kruis te dragen
    een kruis waar we niet om vragen
    fijn als je het kan zonder te klagen
    al ben je nog zo moe
    en aan wat rusten toe.
    graag gelezen Lenjef
    gr.Ria

  6. pff lenjef, je raakt me diep hier…

    gr enrico

    graag gelezen!!

  7. Zoals met alles. Hoe oprecht belangstellend en liefdevol zijn we? We zijn zo druk, druk, druk, vooral met onszelf en wat we allemaal denken te moeten doen. En dan worden ook deze mensen vergeten. Ik neem me direct voor me te verbeteren!

  8. Zo gaat het inderdaad heel vaak.


Geef een reactie

