Samen onderweg

9 reacties op “Samen onderweg”

  1. Hallo Lenjef. Via Plato ben ik bij jouw blog beland.
    Prachtige foto’s en teksten heb je gemaakt. Mijn complimenten.
    Ik kom gauw weer eens langs, want ik vind je een aanwinst!
    Vriendelijke groet van Mirjam Kakelbont

  2. Niet alleen de sterfelijkheid toch, Lenjef? We dragen toch eveneens de onsterfelijkheid met ons mee?

  3. mooi dat je die sterfelijkheid samen kunt dragen!!
    overal!

    mooi lenjef!!

    gr en een fijne zondag gewenst

    enrico

  4. Mooi gedaan Lenjef
    het deed me denken aan een gedicht
    waar ook gesproken word dat de dood een ongezien gast is
    oftewel een verstekeling die meereist in onze levensboot.
    graag gelezen!

  5. ‘De malle molen van het Leven’

  6. Overal waar we zijn …

  7. Maar altijd weer komt er nieuw leven
    wie zaait zal oogsten
    fijne dag Lenjef
    groetjes Ria

  8. Ja, zo is het. Ik plaats deze binnenkort in mijn weblog.
    Groet, Hans


Geef een reactie

