Les afgelast wegens…

6 reacties op “Les afgelast wegens…”

  1. Whahahahaha,, die is goed… Geweldig.

  2. gatsie haha ik zie en voel het voor me:-)

    indringend toch lenjef!!
    knap

    gr en een fijne zondag

    enrico

  3. Ja zo’n hele taart lukt niet met een maagring naar het schijnt. Wees dus gewaarschuwd!

  4. Daar sla ik echt geen stuk van over.
    Lekker Lenjef mmmmmmm.
    Groetjes ,Ria

  5. die maagring zal wel een dure grap zijn
    kunnen die breken en is dat niet gevaarlijk?

    een taart zonder vet (lijkt mij al een forfait voor
    mijn arme smaakpapillen)
    daar kan ik me niets bij voorstellen
    lijd ik nu aan vetzucht? ik vrees van wel

  6. Jammie. Aanvallen!


Geef een reactie

