Van briesje naar storm

10 reacties op “Van briesje naar storm”

  1. Via een ander blog kwam ik hioer terecht en ontdekte dat jij, net als ik, fotodichten maakt.
    Prachtfoto, met nog net een topje dak en boom.

  2. kan er over mee vertellen…

    klopt

    gr enrico

  3. De luchten zo mooi als gedichten

  4. Ja, het weer is inderdaad zeer onvoorspelbaar, het kan soms bokkensprongen maken!

  5. Het weer is zoals sommige mensen,
    Je kunt er soms geen donder van op aan.
    mooi gedichtje en mooie foto Lenjef
    groetjes ,Ria

  6. Een elfstedenstorm was me liever geweest. Kunnen ze in Vlaanderen niet ook iets verzinnen. Een elfstedentoch voor skeelers of zo?

  7. En dan ontstaat het weertype waarvan ik zeer onrustig word. Ik heb liever het weer van vandaag. Fijn weekend.

  8. een prachtig gedicht over een prachtig fenomeen (als het gewoon over het weer gaat natuurlijk :-))


Geef een reactie

