Pijnlijke stilte

8 reacties op “Pijnlijke stilte”

  1. Ze zwegen de stilte als het ware. Heel mooi, Lenjef.

  2. tja zulke momenten zijn zeer kwetsbaar en wees tactvol maar niet stil.

  3. Soms is stilte beter dan een verkeerd overgebracht woord.
    mooi en gevoelig Lenjef
    groetjes ,Ria

  4. stilte misschien om te zinken
    waar het ongetwijfeld zijn werk doet.

    P.S.
    ik liet een berichtje voor je achter op mijn blog ik weet niet of je dat zag.
    http://svaragedichten.wordpress.com/2012/02/04/haiku-12/

  5. zo’n koppel ken ik ook.
    Je hebt een ongelofelijk inzicht in de innerlijke mens.

  6. als je teveel manoeuvreren moet
    loopt de weg naar elkaar dood

    dat is rot, maar soms kan het niet anders

  7. Ik ben het eens met Hans, maar de woorden zijn mooi.

  8. Triest, als je juist die momenten niet met elkaar kunt delen……


Geef een reactie

