Poes

10 reacties op “Poes”

  1. Afscheid nemen van iets wat je lief is zo moeilijk te beschrijven maar jij lenjef hebt er een heel mooi gedicht over geschreven.Wat zal je haar missen.

  2. het is heel et zelfde als armani snif snif ik mis je !!!!!

  3. ik krijg er tranen van in men ogen
    als ik eraan denk dat het mijn kat was !
    het is wal een heeeel mooi gedicht

  4. Jeetje dat is erg! Ik heb er zelf 2 en zou ze niet kwijt willen maar ja, dat is het nadeel als je aan huisdieren begint.
    Ze worden toch echt je matties!

  5. Wat akelig. Veel sterkte.

    Mijn poes is bijna 15. Ik vrees dat ze ook niet lang meer bestaat.
    Ze kruipt weg, zwalkt met haar kopje heen en weer.
    En lijkt niet meer te weten waar ze is.
    Ik wil er niet aan denken dat ze ooit moet gaan.
    Maar ik vrees….

  6. ja afscheid nemen van een dier die jarenlang om je heen draaide zal wel niet zo gemakkelijk zijn.

  7. niet plezant als je er afscheid moet van nemen. Twee jaar terug ook afscheid van onze Kobe genomen. Een prachtige kat!

  8. Het is alsof er van jezelf ook een deeltje meegaat., Het is toch je maatje.
    Sterke Lenjef.
    Groetjes ,Ria

  9. het is precies een tweeling van onze max!
    hopelijk vergaat het hem beter… 🙂

  10. ocherum, zielig, maar na negen levens is het op… alsof er één stuk van jezelf vergaat…
    mooi lenjef!

    graag gelezen

    gr en een fijne middag nog

    enrico


Geef een reactie

