Een poosje weg

Door: Lenjef

29 Okt 2010

Categorie: Uncategorized

3 reacties

Lensopening:f/3.8
Focuslengte:6.3mm
ISO:160
Sluiter:1/40 sec
Camera:DSC-P52

 

Ik (wij) ga(an) voor een week naar een ander land

namelijk naar Nederland, naar Cadzand.

Tot later,

Lenjef

3 reacties op “Een poosje weg”

  1. ha leuk!
    Ik miste je hier al en had dit logje niet gezien, daarom ben ik beginnen peuteren (niet neuspeuteren).
    Prettig verlof

  2. Hoop dat je het er fijn hebt.

  3. hopelijk geen boerenopstand
    in cadzand

    🙂 ja, ik weet het
    rijmen is niet voor me weggelegd
    groetjes en mooie tijd!


Geef een reactie

