Zelfvernietiging

12 reacties op “Zelfvernietiging”

  1. Helaas gebeurt dat zeker al moet ik zeggen dat ik de laatste tijd veel fietsend door polder en bossen de kracht van de natuur wel ervaar en projecten zie om de natuur weer ruimte te geven.

  2. Geen enkel dier vertoont het (zelf)vernietigende gedrag dat wij vertonen. Waar het woordje ‘beschaafd’ op slaat is me meer en meer een raadsel!

  3. Een schrijnende waarheid Lenjef, goed verwoord!
    ~*~
    Voor elke gekapte boom een nieuwe geplant
    de natuur blijft dan in evenwicht
    ons geweten een beetje verlicht
    en zijn we absoluut niet op de maan beland.
    ~*~
    Lieve groet van Corry.*

  4. Onze aarde heeft vele noden
    Maar de mensen doen niets dan praten
    Hopen en bidden zet geen zoden
    Men moet iets doen en vooral… veel laten!!

  5. ja ik dacht het voor te zijn maar het is er al …

  6. Daar moet ik toch niet aan denken… Als we de handen ineen slaan, kunnen we het tij nog keren!
    Pijnlijke, ware woorden.

  7. De mens zal zichzelf vernietigen. De natuur zal zich wreken.
    Fijne avond nog Lenjef
    groetjes, Ria

  8. Mooi verwoord een van mijn grootste vrees.

  9. Hopelijk niet, Lenjef, Wederom weer goede tegenstelling gevonden.
    groetjes, Francina

  10. Een waarheid als een koe. Mooie treffende vergelijking met de maan.

  11. En zo weinig mensen die dit ook echt zien, geld, geld en nog eens geld. Ik geloof dat alles daarom draait. Als er niets mee te verdienen valt doen mensen het niet en hoe meer geld het oplevert hoe liever ze het doen. Wat ze negeren is dat ze de aarde totaal kapot maken.

  12. ik hoop en bid dat het nooit gebeuren zal


Geef een reactie

Volg

Ontvang elk nieuw bericht direct in je inbox.

Doe mee met 66 andere volgers

