Een poos geen fotogedichtjes

Door: Lenjef

04 jul 2013

Tags:

Categorie: Gedichten

22 reacties

Lensopening:f/2
Sluiter:1/25 sec

22 reacties op “Een poos geen fotogedichtjes”

  1. Nu ruim een maand later hoef ik je hopelijk geen herstel meer toe te wensen en is alles weer zoals het moet zijn

  2. Dat wens ik je ook toe, Lenjef.
    Hoe is het er nu mee (twee en een halve week verder)?

  3. aie, klinkt niet echt leuk!
    en in zo’n hitte!
    spoedig herstel,
    en weinig pijn!

  4. Bedankt allemaal voor de wensen! :)

    Mijn fototoestel moet helaas nog een tijdje in de kast blijven liggen.

    Lenjef

  5. Ik had nog nooit van deze aandoening gehoord, maar nu ik even op Wikipedia gekeken heb, blijkt mijn vader dat ook gehad te hebben. Niemand wist wat het was en hij heeft er tot zijn dood last van gehad. Goed dat ze er toch iets aan kunnen doen al is dat voor mijn vader niet meer van belang. Beterschap Lenjef!

  6. Dit is niet prettig en ook lastig Lenjef.
    Van harte beterschap gewenst!
    ~*~
    Zo te zien je linkerhand
    omzwachteld met verband
    ik hoop maar dat je rechts bent
    anders ben je hier zeker niet mee verwent.

    Hopelijk geniet je toch van de zon heel fijn
    mag dat een heilzame pleister op de wond zijn!

    Een hartegroet en liefs van Corry.*

  7. je zou een afwasmachine kunnen overwegen…

  8. Nu geen opgeheven vingertje bij het laten staan van de afwas hè ?
    beterschap Lenjef
    groetjes , Ria

  9. Snel beterschap en zorg dat het kwaad er uit blijft!

  10. Beterschap, hoop dat je snel hersteld.

  11. Wel een mooie foto! Ik hoop dat de operatie heeft geholpen.

  12. Beterschap en sterkte, geniet van die afwasvrije periode ;-)
    Ligt er nu een toevallig een reclamefolder met een vaatwasser open op tafel ?

  13. Het ergste heb je gehad, dat is fijn. Nu op je gemak naar een volledig herstel. Sterkte er mee!
    Liefs Kakel

  14. amai Lenjef!!! ik hoop op een hele snelle heling voor jou man!!! mag ik vragen wat ze precies gedaan hebben??

    beterschap amigo!!!

    • Ik heb de ziekte van Dupuytren. Ze hebben de streng die de linker ringvinger krom trok verwijderd. Mijn vrouw moet nu een poosje de afwas doen zonder mijn hulp. :)

      • aha owkee:) niks levensbedreigends, wel lastig lijkt me… snelle beterschap mijn vriend, ach en Rit kan heel goed afwassen toch?…:):) lol

  15. Ik wens je voorspoedig herstel.

  16. Beterschap er mee…..


Geef een reactie

Volg

Ontvang elk nieuw bericht direct in je inbox.

Doe mee met 68 andere volgers

