Ontwikkelingshulp

7 reacties op “Ontwikkelingshulp”

  1. Spijker op zijn kop. Au!!

  2. Ja, daar komt het inderdaad wel vaak op neer. Soms probeer ik me in te leven in vluchtelingen die alles achter moeten laten. Ik weet niet hoe snel ik het moet opgeven;;; Prachtige aquarel weer!
    Fijn weekend en liefs
    Kakel

  3. Ik weet even niet wat ik moet schrijven….het is goed dat je dit wakker roept.

  4. Ja zo werkt het wel bij de meeste mensen, ook bij mij hoor eerlijk gezegd.

  5. Een hele rake scherpe deze.
    Een paar € en ons geweten is weer helemaal ………… en ondertussen.

  6. Woorden en prachtig beeld vormen weer één geheel, maar hoeveel van wat we geven komt er daar terecht?

  7. hoe wrang en dubbel he lenjef… maar je hebt gelijk, met het overvloedige hier sussen wij…
    scherp vandaag weer!! dank! zet mij ook weer aan de denk!:)
    groets amigo en een mooie donderdag toch:)


Geef een reactie

Volg

Ontvang elk nieuw bericht direct in je inbox.

Doe mee met 68 andere volgers

