Miss Planeet

6 reacties op “Miss Planeet”

  1. Voor mij is miss Universe een vrouw genaamd Maria. Hoe ze er ook ooit uit komt te zien.

    En ergens in België is ook een Miss Universe genaamd Lenjefskaja. Terecht. Als je zulke mooie dingen kunt maken dan ben je TOP.

    • Daar ik foto noch schilderij vond tussen de vele werken van vrouwlief die bij dit spinseltje pasten heb ik, voor de eerste en laatste keer, zelf mijn fantasie op het canvas gepenseeld.

      Dank je wel voor de complimenten, Plato!

  2. Alvast met de sterren een beetje met hun veren pronken,
    wie weet wat voor moois er ooit naar haar zal lonken?

    Leuk geschreven Lenjef! Hartelijk liefs van Corry.*

  3. fonkelende sterren verzachten haar pijn ,
    niet de allereerste te zijn.
    fijne dag
    groetjes, Ria

  4. haha jah zo gaat dat nooit is iedereen tevreden te stellen nietwaar?
    lol
    leukie!:) dank

    groets en een fijne zondagavond gewenst:)

  5. Al zal die bij al deze Aliens
    niet ver gekomen zijn in de verkiezing,
    kijk ik toch liever naar onze miss World.


Geef een reactie

Volg

Ontvang elk nieuw bericht direct in je inbox.

Doe mee met 72 andere volgers

