Op sollicitatiegesprek

10 reacties op “Op sollicitatiegesprek”

  1. Prachtig geschreven en geschilderd. En zo wáár; je komt ze heel vaak tegen de mooipraters die alleen begaafd zijn in het mooipraten.

  2. Werkelijk een supergedicht en helemaal in combinatie met de prachtige aquarel. Een toppertje…

  3. prachtig Lenjef zowel woord als beeld
    groetjes,Ria

  4. Blij dat ik van die rommel vanaf ben…

  5. Die reuzen die dwergen blijken te zijn, wie kent ze niet !!

  6. ah jah wie kent die die figuren… ik kende een zoontje van de baas… das ook erg…
    treffende lenjef! knap

    gr en geniet deze mooie donderdag

  7. tja zo ken ik er nog meer.Mensen die zich niet kunnen verkopen zijn vaak ook de noeste werkers ……

  8. Ook hier weer: prachtige combinatie tussen woord en beeld. Hulde aan de familie Lenjef. Dat doen de mooipraters van deze wereld hen niet na. Ach, laat ze maar blaten.

  9. Alsof je mijn sollicitatiegesprekken beschrijft….

  10. Ik weet precies hoe dat voelt. ;o(


Geef een reactie

Volg

Ontvang elk nieuw bericht direct in je inbox.

Doe mee met 63 andere volgers

