Een kwestie van tijd

9 reacties op “Een kwestie van tijd”

  1. Niet echt ziet het daar naar uit, het blijft nog zo koud, vooral de wind!

    Het weerbeeld kunnen we niet veranderen. Mooi geschreven Lenjef!

    Een prrettige dag gewenst. Lieve groet van Corry.*

  2. Ik hoop het, het blijft winteren, het sneeuwt hier!

  3. Dat lommer ligt beslist voor ons in het verschiet
    Het trekt aan ons, maar nu nog even niet

  4. Ik had de winter al buiten de landsgrenzen geduwd, maar hij komt weer terug. Maar t komt allemaal goed. Zeker zolang Lenjef gedichten blijft schrijven. Deze is ook weer mooi!
    Liefs Kakel

  5. ow ik hoop het zo amigo, ben de kilte nu wel een beetje beu…:)

  6. Wat een hoopvol bericht :-)

  7. De lentedag van gisteren kwam voor mij totaal onverwacht ,
    Ik heb er volop van genoten.
    Fijne avond Lenjef,
    Groetjes, Ria

  8. Ik zucht nog even mee want volgens mij geven voor eind van de week weer kou en winterse buien op ;)

  9. Deze winter was wel van een lange kwestie.
    Ik hoop nu wel dat hij zijn laatste zucht heeft geslaakt.


Geef een reactie

Volg

Ontvang elk nieuw bericht direct in je inbox.

Doe mee met 63 andere volgers

