Voltijds figuranten

6 reacties op “Voltijds figuranten”

  1. Het leven met volheid leiden
    Vanuit het zelf, je eigen spiegel
    zijnde, zonder gewiegel
    Op het ritme van de tijden
    Niet het oor geleend aan de rest
    Mijdt de namaak als de pest

  2. Zeker kunnen we daaraan ontsnappen; gewoon niet meer meedoen aan al die hypes. Niet meer kijken naar duiplank/skischans/bungeejump springende derderangs leeghoofden die beroemd zijn omdat ze beroemd zijn vanwege hun beroemdzijn. Maar dat deden we toch al niet ;-).

  3. Ik doe nu even met Novelle mee. Ik kan het denk ik niet zo goed interpreteren. Kan gebeuren hè. :-)

  4. aaarrrggghhhhh heb ik ook zo een hekel aan he, weet je lenjef de massa wordt steeds grijzer en leeghoofdiger… das het enge…

    gaaf kleinood amigo! scherp en raak!

    groets

  5. Ik ben hier het een.
    En ook niet; elders, anders.
    Wat nog schyzofreen?

  6. Ik begrijp dit niet euhhh

    nee dacht ik gelijk

    maar of ik het echt begrijp

    hmmmmm


Geef een reactie

Volg

Ontvang elk nieuw bericht direct in je inbox.

Doe mee met 79 andere volgers

