Overleven

5 reacties op “Overleven”

  1. Er is altijd een keus.
    Als je uit het oog van de bodemlokkers weet te komen, komt er een andere stroom op gang en kun je makkelijker varen. :-)

  2. Alleen al het woord mak. Nee, ik heb er een hekel aan om me als een schaapje te gedragen.
    Daarentegen: tegen de stroom inzwemmen (roeien, lopen) is naïef.
    Maar daar tussenin zit ook nog wel iets namelijk: gewoon je eigen weg gaan. Mee doen met wat je bevalt,
    laten afglijden wat niet bij je past. Dan doe je mee maar wel heel doordacht alles afwegend.
    Dat lijkt me het gezondste.
    Ik denk eigenlijk dat er vele zo zijn. Maar die komen niet in het nieuws. Dat hoeft ook niet.

  3. Ook zij die tegen de stroom ingaan zitten in de stroom.

    Weer van genoten.

  4. voor iedereen anders mijn vriend, wie is er sterk genoeg?
    survival of the fittest/strongest…

    goede doordenker leg je me voor:) dank!!
    graag gelezen dus:)

    gr en geniet de vrijdag mijn vriend

  5. Een doordenkertje! Eigenlijk ben ik niet anders gewend dan tegen de stroom in te roeien, maar het valt me op dat ik daar onderhand erg moe van begin te worden. Misschien dat ik toch maar eens ga proberen me mee te laten drijven. Maar niet daarin doordrijven natuurlijk.
    Mooie term: “bodemlokkers.”
    Liefs Kakel


Geef een reactie

Volg

Ontvang elk nieuw bericht direct in je inbox.

Doe mee met 70 andere volgers

