Gewoon een vinkje

9 reacties op “Gewoon een vinkje”

  1. Zoveel meer zou ik hier willen schrijven….
    maar ach, misschien hoeft het ook wel niet
    Je zou willen dat ze altijd bij je blijven
    Hoewel: echte liefde is niet te verdrijven
    Je ziet hen terug, daar in dat ver verschiet
    Laat dit een troost zijn voor uitzonderlijk verdriet

    Ooit klinkt hun hoog en helder levenslied
    Een hartenkreet die eeuwig zal beklijven

  2. Waar las ik dat? Het enige wat we allemaal moeten, is doodgaan.

  3. Daarin is elk mens gelijk: als ‘t tijd is, ga je. Maar als kinderen “aangevinkt” zijn, heb ik daar wel moeite mee. Wederom ware woorden!
    Fijn weekend, iefsl
    Kakel

  4. Gevoelig en zo waar ……. mooie doch tikkeltje droeve woorden omringd door een pracht aquarel.

  5. Ja zowel oud als jong, arm of rijk

  6. Eenmaal is hij langsgeweest,
    hij verraste me compleet.
    Er is geen afspraak gemaakt
    maar hij weet me wel te vinden
    de volgende keer.

  7. Als het de tijd is, moeten wij gaan
    Tijd is tijd
    Geen respijt
    En… ook echte vinken gaan er aan.

    Prachtig gedicht en ook die aquarel is heel mooi. Complimenten aan mevrouw Lenjef.

  8. Ja mijn vriend, voor iedereen, zonder aanziens des persoon…
    Je weet wat ik zeggen wil:) Laat het verleden maar opspelen!:)

    groet amigo!!


Geef een reactie

Volg

Ontvang elk nieuw bericht direct in je inbox.

Doe mee met 76 andere volgers

